Forum du TViX Index du Forum
S’enregistrerRechercherFAQMembresGroupesConnexion
Oregon en het at

Répondre au sujet    Forum du TViX Index du Forum » Forum du TViX » Forum du TViX Sujet précédent
Sujet suivant
Oregon en het at
Auteur Message
caicai2017

Message Oregon en het at Répondre en citant
Wat ik daar zag, blies me weg.
Schoenen opgesteld op stoelen. Aangepaste Oregon colorway Jordans. Zoals 13 verschillende jerseycombinaties. Nike-spullen die nog niet zijn uitgekomen. Die Jordan 4 Oregon retros die LeBron onlangs droeg - ze hadden die daarbinnen. Zeldzame. Ik werd er gek van, man. Voor een kind dat geobsedeerd is met schoenen, was dat als de hemel.
Het laatste dat ik zo leuk vond aan Oregon, was dat de universiteit een van de grootste merken Adidas Superstar Femme op het Nike Air Max 90 Dames gebied van sociale Nike Air Huarache Femme media heeft Adidas NMD Femme in schoolsporten. En Nike Air Huarache Mujer als je me volgt op IG, weet je misschien dat ik echt actief ben op sociale media. Ik vind het leuk om contact te maken met mensen, veel plezier. Ik heb zoveel nieuwe mensen leren kennen en zoveel ervaringen opgedaan die mijn leven interessanter hebben gemaakt - en de wereld ook kleiner hebben gemaakt. Ik hield ervan dat Oregon en het atletiekprogramma hun eigen stijl en hun eigen identiteit willen hebben. Ik voel hetzelfde.
En tijdens al die gesprekken met de Oregon-stafleden over wat ze me voor ogen hadden, noemden ze al die dingen.
Ze zeiden dat mijn perimetergame een van de dingen was waar ze het meest enthousiast over waren. Ze maakten film voor me - sommige waren van mijn AAU-games en een deel ervan was van oude Oregon-games. En ik kon mezelf in hun overtreding voorstellen. Ik Adidas NMD Femme kon me op dat Nike Air Max 90 Homme veld inbeelden Asics Gel Lyte 3 Femme Rose in hun truien. Ik Nike Air Force 1 Femme weet niet hoe ik het Nike Air Presto Womens anders moet uitleggen - ik kon het gewoon voelen. Ze lieten me het geloven. Coach Altman zei zelfs dat hoewel hij wil dat ik sterk word, hij niet verwacht dat ik meer gewicht zal krijgen dan echt mogelijk is. Het was een van die kleine dingen die hij zei waardoor ik me voelde, ik weet het niet ... alsof hij me heeft.

Mar 5 Déc - 07:47 (2017)
Publicité

Message Publicité
PublicitéSupprimer les publicités ?

Mar 5 Déc - 07:47 (2017)
Répondre au sujet    Forum du TViX Index du Forum » Forum du TViX » Forum du TViX Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers: 

Index | Panneau d’administration | créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation