Forum du TViX Index du Forum
S’enregistrerRechercherFAQMembresGroupesConnexion
waterbestendigheid en hun boog-

Répondre au sujet    Forum du TViX Index du Forum » Forum du TViX » Forum du TViX Sujet précédent
Sujet suivant
waterbestendigheid en hun boog-
Auteur Message
yaya2017

Message waterbestendigheid en hun boog- Répondre en citant
Waarom je van ze houdt: met de Columbia Bugaboot Plus III Omni Cold Weather-laarzen aan je voeten zul je aangenaam warm zijn, zelfs als het weer niet is, dankzij de geavanceerde isolatie en het lichtgewicht ontwerp. Columbia Bugaboot Plus III Omni Cold-Weather Boots houden je voeten droog als je in een beek of plas staat. Serieus, je zou Nike Air Pegasus 89 Dámské gewoon Nike Air Max Command Mujer recht in het water kunnen stappen, en op voorwaarde dat het niet de indrukwekkende zeven-inch opkomst van de schacht kende, zouden je voeten niet nat worden. En waar de stroom of plas was waarin je ijskoud gestapt was, zouden je voeten ook lekker warm blijven. Dat komt omdat deze uitzonderlijk goed gemaakte winterlaarzen worden geleverd met een isolatie van 200 gram en een reflecterende voering van Omni-Heat die je eigen lichaamswarmte direct naar je straalt. Je kent die metalen nooddekens (ook wel dekens genoemd) die mensen zichzelf inpakken na een ongeluk of na het lopen van een marathon? De Omni-Heat-technologie van Columbia gebruikt vrijwel dezelfde aanpak. De voering bestaat uit meerdere kleine puntjes van een stralend metaalachtig materiaal dat de warmte van je voet terug in de schoen reflecteert in plaats van het te Nike Air Max 90 Womens Black Nike Roshe Run Womens absorberen en de warmte weg te trekken van je ledematen. En om het af te maken (of ... eronder, om te zijn preciezer) deze laarzen hebben een loopzool met uitstekende tractie die licht is en veel energie teruggeeft. De laarzen zijn een ideale keuze voor winterwandelingen, of je nu wandelt over kilometers bosgebied of gewoon door de stad sjouwt op een koude winterse ochtend.

Mensen houden niet van de Columbia Bugaboot Plus III Omni koude weerlaarzen ... ze houden van hen. Een fan genaamd Sean noemde hen "elke cent waard als je ergens woont waar het hevig sneeuwt", terwijl een eigenaar genaamd Joey zei dat ze "absoluut geweldig" waren en het delen dat hij "waterdichtheid testte door geen sokken te dragen en vast te houden [mijn] voet in een met bad gevulde badkuip, zelfs als ik volledig ondergedompeld was, was mijn voet droog. "De Nike Air Max 90 Mens Adidas Superstar Mujer Negras meeste professionele tandwieltesters misten de badkuiptest en droegen in plaats daarvan hun Columbia-laarzen in de wildernis. Een schrijver met The Wirecutter zei dat ze "de beste balans tussen warmte, waterdichtheid en beloopbaarheid bieden", terwijl de beoordeling van het Gear Institute deze laarzen "comfortabel uit de doos" noemde en de ruime teenendoos opmerkte. Deze laarzen hebben een solide 4.5- sterrenclassificatie met honderden beoordelingen op Amazon. Eén klant noemt ze 'warm en waterdicht', terwijl een ander zegt dat ze 'stevig en tegen een goede prijs' zijn. Een tandwieltester met AllThingsWaterproof.com noemde de Ever Boots Ultra Dry Ge?soleerde waterdichte werklaarzen 'ideaal voor constructie, landschapsarchitectuur, tuinieren' en meer, terwijl een schrijver van MyWorkWear.org de betaalbare prijs en de 'hoogwaardige Adidas Superstar Dámské Nike Air Max 90 Femme Noir et Rose materialen en uitzonderlijke afwerking' opmerkte. Waarom je van ze houdt: zelfs wanneer de temperatuur goed in de negatieven daalt en de sneeuw zijdelings opwaait, kun je het hoofd met vertrouwen uit terwijl je een paar Wolverine Vortex BOA-winterlaarzen draagt.
De Wolverine Vortex BOA Winterlaarzen zijn enkele serieus heavy-duty schoenen. En als we het over zwaar hebben, laten we dan één ding vroeg uit de weg gaan: deze laarzen zijn te omslachtig, zowel in gewicht als in bulk, voor gebruik bij lange wandelingen of zelfs voor dagenlang slenteren door de stad in de winter. Maar voor buitenshuis werken, kortere slogs rond uw woning of buurt, sneeuwruimen, sneeuwscooteren, jagen en voor andere zeer fysieke activiteiten, zijn ze ideaal.

Dit zijn overtreffende trapschoenen voor extreme winterse omstandigheden, voornamelijk dankzij Asics Gel Lyte 3 Femme Nike Air Max 90 Dámské Bílé hun uitstekende isolatie, waterbestendigheid en hun boog- en enkelsteun, die wordt geleverd door een gegoten EVA-binnenzool en een bovenwerk dat bijna midden in de kuit reikt. Maar de functie waarmee deze worden gemaakt laarzen apart van de rest is het BOA-vetersysteem. In plaats van de veters strak met de hand te trekken en vervolgens een boog te binden om de laarzen vast te maken, trekt u de veters van de vortex aan en zet u deze vast door eenvoudigweg aan een draaiknop te draaien. De veters trekken gelijkmatig aan en worden stevig vastgehouden door het ratelvergrendelingsmechanisme van de knop, en door simpelweg de knop een halve centimeter naar voren te duwen, worden de veters losgemaakt. Hiermee kunt u uw laarzen aantrekken of verwijderen en de veters strakker of losser maken, zelfs als u dikke handschoenen draagt. Iedereen Nike Roshe Run Mujer Adidas Superstar Femme die weet hoe gefrustreerd over veters met bevroren vingers is knikt nu. Een relatieve nieuwkomer op de markt, deze laarzen hebben nog niet veel beoordelingen van klanten. Maar misschien haal je het van mij wel uit: het zijn uitstekende laarzen die inderdaad bijna vreemd gemakkelijk te spannen en los te maken zijn. En ja, ik draag mijn paar terwijl ik schrijf om me te helpen contact te leggen met de opdracht. (Nee, ik maak geen grapje, ik draag deze laarzen nu ... binnen ... aan mijn bureau.)

Ven 1 Déc - 04:04 (2017)
Publicité

Message Publicité
PublicitéSupprimer les publicités ?

Ven 1 Déc - 04:04 (2017)
Répondre au sujet    Forum du TViX Index du Forum » Forum du TViX » Forum du TViX Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers: 

Index | Panneau d’administration | créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation