Forum du TViX Index du Forum
S’enregistrerRechercherFAQMembresGroupesConnexion
intervaltraining op de loopband

Répondre au sujet    Forum du TViX Index du Forum » Forum du TViX » Forum du TViX Sujet précédent
Sujet suivant
intervaltraining op de loopband
Auteur Message
yaya2017

Message intervaltraining op de loopband Répondre en citant
Als je een vrouw bent op de markt voor nieuwe hardloopschoenen, kun je gemakkelijk uren en uren spenderen aan het zoeken naar de perfecte sneaker met de juiste look, pasvorm, vijfsterrenbeoordeling, comfortniveau en prijs. Gelukkig hebben we dat gedaan en gedaan om te helpen bij het raden van nieuwe hardloopschoenen. Bij het kiezen van de beste hardloopschoenen zijn er verschillende functies om te overwegen: gewicht, ondersteuningsniveau, de zool (samengesteld uit de buitenkant) enkel laag, tussenzool of dempende Nike Air Max 95 Womens laag en de grond onder de www.ceskyrucicky.cz voet), het bovenwerk (lichaam van de schoen, teendoos en hielpassing), hoogte van de hieldaling (hoe vet voelt een hardloopschoenhiel) en meer. Na overleg met enkele profs, twee SI-stafleden met achtergronden in marathonlopen en atletiek trachten op dit moment de best-of-the-best te vinden in hardloopschoenen voor dames. We testten in de straten van New York City, op trottoirs, grindpaden en paden rond New Jersey en in de sportschool, op loopbanden en elliptische machines. Onze testers namen zelfs de schoenen mee in de spincursus, in het weekend en op de sportschoolvloer voor stretchoefeningen na het rennen of gewichtheffen, want wie eindigt er eigenlijk alleen in hun loopschoenen, dus of je nu op zoek bent naar een schoen voor snelheid, een voor comfort tijdens lange mijlen of een schattige sneaker die Moncler Coats Womens White je meeneemt van joggen naar de Adidas ZX Flux Femme sportschool om te brunchen, we hebben je gedekt. Hieronder hebben we de beste hardloopschoenen voor dames gevonden die je nu kunt kopen, waaronder onze topkeuze, de Brooks Glycerin 14 en nog veel meer favorieten van Nike, Adidas, Asics, New Balance en meer. Brothers loopschoenen zijn een go-to keuze voor velen, maar geen twijfel mogelijk - de Brooks Glycerin 14 is een schoen die het allemaal kan. Overal tussen de 15 en 45 mijl per week lopen? Training voor een halve marathon of een volledige marathon? Af en toe snel werk doen? Soms je rennen naar het vuil of gewoon lange wandelingen in de buurt maken? De Glycerine is de schoen voor jou.

De Glycerine is het bovenste niveau van dempingsschoenen (zonder stabilisatie) aangeboden door Brooks, en de hardloper kan het voelen zodra hij of zij veters lacht. De super-DNA-middenzool cre?ert Nike Air Max 2017 Womens een zachte maar stabiele rit en de toebox past precies, maar biedt nog steeds voldoende bewegingsruimte voor mijn brede voet. De zool is verrassend flexibel voor een schoen met zoveel kussen, en het bovenste deel van de schoen is ademend - geen doorweekte schoenen tijdens zelfs de meest zwetende looppartijen. Zoals we de Glycerin's gedempte aard prijzen, betekent de extra knuffel dat het ver is van de lichtste schoen op de markt bij 9,5 ounce. Maar dat betekent niet dat je het niet kunt nemen voor een track-sessie of voor een snelle 5K. Ook bieden deze schoenen geen extra stabiliteit voor een ernstige over- of onder-pronator, maar het extra kussen onder de voeten kan genoeg zijn voor iemand met een kleine rol. Het enige belangrijke knelpunt bij deze schoen? De prijs van $ 150. En het komt meestal nooit in de uitverkoop. Als iemand Adidas Superstar Femme die vier verschillende modellen van de schoen heeft gedragen, is de enige keer dat ik een gereduceerde prijs heb gezien, op een race-expo die licht gebruikte schoenen verkoopt. Misschien kijk ik niet hard genoeg, maar deze schoen heeft toegewijde volgers die de rekken leegmaken zonder een korting. Gelukkig hebben deze schoenen geen enkel probleem als ze meer dan 400 mijl per paar afleggen. Wat hardloopschoenen betreft, is voor de meesten een kastnietje. Voor 2017 heeft het merk een aantal Moncler Cappotti Uomo grote veranderingen aangebracht in zijn LunarEpic Flyknit-schoen. In het debuut vorig jaar waren er twee stijlen: een high-top met een sokachtige constructie en een lage versie, met een aparte tong en een algeheel meer traditionele look. Deze nieuwe iteratie combineert de twee, met een verbonden tong maar een laag uitgesneden uiterlijk. Het Adidas Superstar Womens Black gevoel van het materiaal van de schoen lijkt meer op een dik gebreide trui, en mijn voeten voelden veiliger en stabieler aan tijdens het hardlopen in vergelijking met sommige soortgelijke oudere stijlen van Nike.

De LunarEpic Flyknit 2-shirts zijn super comfortabel maar ook verrassend ondersteunend; sommige soortgelijke sneakers met een gebreide, lichtgewicht constructie maken meestal een einde aan de boog of de bovenkant van mijn voet, maar deze zorgden voor een kussen met kussen en liet me Adidas ZX Flux Femme vrij van pijn. ' d breekt deze zeker af voor korte afstanden, tempo-loop of intervaltraining op de loopband. Ik zou het prijskaartje van $ 160 ook niet ontmoedigen. Voor degenen die ge?nteresseerd zijn in een sneaker die gemakkelijk kan overstappen van een buitenren, naar een sportschooltraining of een weekendje boodschappen doen, past de LunarEpic Adidas NMD Femme Flyknit 2 prima. En naast de klassieke zwarte schoen met witte swoosh, is hij ook verkrijgbaar in de kleuren grijs, wit, roze, groen en verschillende andere kleuren. Adidas hardloopschoenen hebben de afgelopen jaren aan populariteit gewonnen dankzij hun lichte gewicht en comfortabel gevoel. De Adidas alphaBounce heeft dezelfde kernkenmerken, en de sokachtige constructie elimineert de tong, die ook tijdens het rennen alle verschuivende of oncomfortabele bosjes doet verdwijnen. Ik voelde Nike Air Max 95 Femme dat het een beetje steviger was dan andere schoenen met een soortgelijke stijl met een vastzittende tong. De schoen is gemakkelijk aan en uit te trekken, maar ik vond wel dat het meer tijd kostte dan een traditionele schoen om de veters aan te spannen naar mijn gewenste pasvorm dan normaal....

Lun 13 Nov - 05:15 (2017)
Publicité

Message Publicité
PublicitéSupprimer les publicités ?

Lun 13 Nov - 05:15 (2017)
Répondre au sujet    Forum du TViX Index du Forum » Forum du TViX » Forum du TViX Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers: 

Index | Panneau d’administration | créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation