Forum du TViX Index du Forum
S’enregistrerRechercherFAQMembresGroupesConnexion
Dat gezegd hebbende

Répondre au sujet    Forum du TViX Index du Forum » Forum du TViX » Forum du TViX Sujet précédent
Sujet suivant
Dat gezegd hebbende
Auteur Message
Labi1995

Message Dat gezegd hebbende Répondre en citant
Gezien het feit dat ik de 9 mm drop 1400v2 prima verdroeg, dacht ik dat ik de 10 mm drop New Balance 890 v4 een kans zou geven aangezien Adidas Superstar Womensik een aantal mensen ken die de 890-lijn hoog vinden. De mensen op Runningshoes.com waren zo vriendelijk om me een paar te sturen om te recenseren (Disclosure: dit review-paar werd gratis Nike Air Max Zero Damskie verstrekt - je kunt hier lezen over mijn beleid om eerlijke beoordelingen te schrijven) en ik heb nu genoeg mijlen gezet om een ??uitspraak te doen. Het eerste dat me opviel aan de 890 is dat de hielband en de tong enorm overstuffed zijn. Als de 1400v2 een Ikea Poang is, lijkt de 890v4 meer op een Barcalounger: in een bespreking van deze schoen op Facebook plaatste mede-schoengeek Seth H. de volgende foto, die de 890-wallen tamelijk goed weergeeft (gevolgd door een andere foto van Chris P. toont de griezelige gelijkenis van de 890v4 enkelband en tong met een nijlpaardmond): Laten we verder gaan met de gezwollen tong / enkel kraag (wat me Nike Air VaporMax Damskie niet echt stoorde vanuit een functioneel standpunt) en de bouten en moeren bespreken van de schoen.
De New Balance 890v4 is waarschijnlijk het best geclassificeerd als een lichtgewicht trainer. Het weegt 8,1 oz in herenmaat 9 en de stapelhoogte is 28 mm hak, 18 mm voorvoet. De 10 mm druppel is Nike Air Max Classic BW Mens iets hoger dan ik normaal vind, maar ik wilde deze schoen herzien omdat schoenen zoals deze een goed alternatief vormen voor de typisch zwaardere,Adidas NMD Womens  meer-hoog gestructureerde (baksteenachtige?), 10-12 mm vrije val trainingsschoenen die het grootste deel van de verkoop van hardloopschoenen vormen (ik hou er over het algemeen niet van om in dergelijke schoenen te lopen)
Mijn algemene ervaring met de 890v4 is een beetje saai verlopen. Het is geen slechte schoen, maar het windt me niet echt op. Het is geen schoen die me roept en ervoor zorgt dat ik de deur uit wil voor een run (is dat je 1400v2? Looptijd?). Maar het is een bruikbare schoen die een fatsoenlijk kussen biedt en in staat is om lange, eenvoudige kilometers op te eten. De pasvorm van de 890v4 is redelijk goed voor mij. Ik ging een halve maat groter en heb veel ruimte vooraan, en de bovenzijde is rekbaar genoeg om mijn tenen te laten bewegen. Eigenlijk vind ik het bovenste deel van deze schoen (minus die gigantische tong) best wel leuk. Het is gemaakt van een gaas dat lijkt Nike Air Max 1 Hombre te www.lavolailles.fr zijn voldoende duurzaam, en de overlays bieden voldoende ondersteuning. Intern is de voering van het bovendeel zacht en niet schurend, maar ik heb niet geprobeerd zonder schoenen te lopen, omdat al mijn kilometers in de schoen koud zijn geweest. De inlegzool is dun en de ondersteuning van de voetboog is niet al te opdringerig. De zool van de 890v4 voelt veel steviger dan ik had verwacht. Dit kan voor een deel te Nike Air Presto Mens wijten zijn aan het feit dat het zo koud is buiten (EVA tussenzool schuimt in de kou), maar het voelt niet zacht om zelfs rond te lopen in de zalig warme binnenruimtes. Om een ??of andere reden verwachtte ik dat dit een zachtere schoen zou zijn dan het is. Dat gezegd hebbende, ik heb geen problemen gehad met de zool op de vlucht. Het is niet zo stevig dat het aanvoelt als een baksteen, en ik heb echt genoten van de kilometers die ik heb afgelegd (eerder genoten dan geliefd als een belangrijk onderscheid hier).
Nog een opmerking over de zool - ik heb het eigenlijk heel goed kunnen vinden op het knapperige ijs dat mijn typische loopvlakken deze winter zo heeft gedefinieerd. Het is niet gesjouwd, maar de zool is gerangschikt in pods met daartussen kloven, en deze passen mooi bij onregelmatige oppervlakken onder de voeten en zorgen Nike Air Max 2017 Mujer zo voor tractie. Ik heb deze schoen speciaal voor deze reden een aantal keren speciaal gepakt voor runs deze winter. Het is een wegschoen die beter bestand is tegen sneeuw en ijs dan sommige anderen. De New Balance 890v4 is een degelijke lichtgewichttrainer voor lange, makkelijke kilometer. Kan zelfs een marathonschoen zijn voor diegenen in meer traditionele schoenen die een lichtere race-optie willen die een vergelijkbare val en veel kussen behoudt. Het is geen sexy schoen, en het is geen perfecte 10 voor mij persoonlijk, maar ik ben eerder een race-flat-soort-kerel, dus ik verwachtte dat soort dingen. En als u extra bescherming nodig heeft voor uw voorste enkel, hoeft u niet verder te zoeken!

Lun 13 Aoû - 04:04 (2018)
Publicité

Message Publicité
PublicitéSupprimer les publicités ?

Lun 13 Aoû - 04:04 (2018)
Répondre au sujet    Forum du TViX Index du Forum » Forum du TViX » Forum du TViX Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers: 

Index | Panneau d’administration | créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation